Среда
17.10.2018
19:38
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯСЛА-САДОК КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №1 "ДЮЙМОВОЧКА"
 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Реєстрація Вхід
Робота з молодими педагогами »
Меню сайту

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Портал освітян

Корисні посилання

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу

2018 - 2019 н. р. 

 

                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                педагогічною радою

                                                                                                              Протокол № 1 від 28.08.2018

                                                                                                                Завідувач ДНЗ        І.Б.Тимочка

 

Положення про наставництво

 

1. Загальні положення

1.1. Наставництво — це одна з форм підвищення кваліфікації молодих вихователів, які мають стаж роботи до трьох років або потребують методичної допомоги, та новопризначених вихователів навчального закладу.

1.2. Наставник у навчальному закладі — людина з високою творчою активністю, зі своїм баченням проблем навчально-виховного процесу, з високими результатами особистої практичної діяльності.

1.3. Результатом методичної роботи наставника є формування творчої активності, розвитку ініціативи молодого педагога, підвищення його авторитету.

2. Завдання та напрями діяльності

2.1. Основними завданнями наставника навчального закладу є планування та здійснення заходів разом із молодим (малодосвідченим або новопризначеним) вихователем (далі — молодим спеціалістом), а саме:

  • планування та здійснення разом із молодим спеціалістом заходів із поглиблення його педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України;
  • поглиблення науково-теоретичної підготовки та методики роботи, поповнення знань із психолого-педагогічного напрямку діяльності;
  • допомога молодому спеціалісту в розв’язанні конкретних проблем щодо методики виховної роботи.

2.2. Основні напрями роботи наставника навчального закладу:

  • організація індивідуальних консультацій, занять, на яких здійснюється моделювання та обговорення запропонованих моделей занять, виховних заходів, виготовлення зразків дидактичних матеріалів під керівництвом наставника;
  • взаємовідвідування занять та освітніх заходів із обов’язковим подальшими обговоренням та корекцією діяльності молодого спеціаліста;
  • участь в методобєднаннях;
  • консультування молодого спеціаліста щодо організації освітнього процесу.

3. Організація роботи

3.1. Наставників молодих спеціалістів призначають наказом по навчальному закладу.

3.2. Роботу наставників контролює заступник вихователь-методист або педагог, до посадових обов’язків якого включено цей напрям роботи.

4. Права та обов’язки наставника

4.1. Наставник має право вносити корективи та давати поради щодо методики проведення занять та узгодження планів.

4.2. У разі потреби має право на незаплановане відвідування занять, або інших навчально-виховних заходів, режимних моментів.

4.3. Наставник зобов’язаний надати молодому спеціалісту методичну допомогу щодо складання календарних планів.

5. Права та обов’язки молодого спеціаліста

5.1. Молодий спеціаліст має право звернутися за порадою чи допомогою до наставника, вихователя-методиста, або завідувача ДНЗ.

5.2. Молодий спеціаліст зобов’язаний:

  • виконувати основні положення спільного плану взаємодії з наставником;
  • відвідувати семінари, тренінги, майстер-класи, які проводять вихователі навчального закладу;
  • опановувати методику виховання, вивчати досвід педагога-наставника, інших колег.

6. Документація

Педагог-наставник разом із молодим спеціалістом розробляють та систематично ведуть таку документацію:

  • плани, конспекти занять;
  • план самоосвіти молодого спеціаліста;
  • план відвідування молодим спеціалістом семінарів, тренінгів, практикумів, майстер-класів тощо;
  • матеріали самоаналізу та самооцінки особистої діяльності молодого спеціаліста.

7. Керівництво діяльністю

Керує спільною діяльністю педагога-наставника та молодого спеціаліста вихователь-методист ДНЗ.

 

З Положенням ознайомлена: ______________________ О.К. Щиковська, молодий спеціаліст

                                                  ______________________ О.О. Загребельська, наставник

Пам’ятка для педагогів 

Особливості організації та проведення інтегрованого заняття

/A1/np1/Integrovane_zaniattia_Pam_Pedrada.docx

 

«ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

ЯК ЧИННИКА ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСТІЙНОСТІ»

ТРЕНІНГ

/A1/np1/formuvannja_metodichnoji_kompetentnosti_pedagogich.doc

 

Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної

взаємодії дітей від 4 до 6-7 років

"Вчимося жити разом"

 

Презентація ПРОГРАМИ "ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ"

/A1/np1/prezentacija_programi.doc

 

 

 

 

Навчання дітей дошкільного віку рідної мови

/A1/navchannja_ditej_doshkilnogo_viku_ridnoji_movi.pdf

ВЕБІНАРИ

Презентація за матеріалами  вебінару

"Казкотерапія: розвиток позитивного образу Я дитини"

Лектор:

Ольга БАЙЄР, доцент кафедри дошкільної освіти 
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. психол. наук

 

 

Презентація за матеріалами  вебінару

«Формуємо майстерність вихователя щодо розвитку мовлення дошкільників»

Лектори вебінару:
  • Олена НИЗКОВСЬКА, методист вищої категорії сектору дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
  • Наталія ГАВРИШ, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Т. Шевченка, д-р пед. наук, професор
 

 

"ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ"

"АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ДО УМОВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОЛЕГШЕННЯ"

http://www.youtube.com/watch?v=IIjFgdqS0Sg#t=4135
 


КОНСУЛЬТАЦІЇ

Технологія «Художнє слово і дитяче мовлення» (авт. Н.В.Гавриш)

/A1/np1/tekhnologija_khudozhne_slovo_i_ditjache_movlennja-.pdf

Методичні рекомендації щодо проведення ранкової гімнастики з дітьми дошкільного віку 

/A1/np1/metodichni_rekomendaciji_shhodo_provedennja_rankov.doc

Якщо в групі новенька дитина

/_tbkp/jakshho_v_grupi_novenka_ditina.docx

Модель екологічного розвивального середовища в ДНЗ

/_tbkp/model_ekologichnogo.docx
Аналіз та самоаналіз заняття, оформлення конспекту

/_tbkp/samoanaliz_refleksija_zanjattja.doc

Здійснення креативного розвитку дошкільників в ігровій діяльності

/_tbkp/zdijsnennja_kreativnogo_rozvitku_doshkilnikiv_v_ig.docx

Вправи на розвиток креативих здібностей педагогів 

/_tb/rozvitok_kreativnikh_zdibnostej_pedagogiv.doc

ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ Інструктивно-методичні матеріали щодо організації та проведення

/_tbkp/tyzjden.docx
Рекомендації   для  педагогів закладу щодо проведення «Тижня безпеки дитини»

/_tbkp/rekomendaciji_dlja_pedagogiv_tizhden_bezpeki_ditin.doc

Інструктивно-методичні рекомендації «Організація  роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період»

/_tbkp/198-2-1-.doc

Організація навчально - виховного процесу у групах з  дітьми з особливими потребами. Форми роботи з батьками 

/organizacija_navchaln1.docx

Взаємодія з батьками дітей з особливими освітніми потребами 

/vzaemodija_z_batkami.doc
Особливості адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу 

/osoblivost_adaptac_d_tey_do_dnz.doc
Формування здоров'язберігаючої компетентності у дітей дошкільного віку

/formuvannja_stavlennja_do_zdorov.docx
Організація та проведення занять з розвитку зв'язного мовлення  

/movlennevi_zanjattja_v_dnz.doc
Особливості збереження здоров'я педагогів 

/osoblivosti_zberezhennja_zdorov.docx
Виховання культурно - гігієнічних навичок 

/vikhovannja_kulturno.docx

Пошук

2018 рік

Проект

Анонс