Среда
26.09.2018
12:11
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯСЛА-САДОК КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №1 "ДЮЙМОВОЧКА"
 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Реєстрація Вхід
Сторінка вчителя-логопеда »
Меню сайту

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Портал освітян

Корисні посилання

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/_tbkp/artikuljacijnga_gimnastika-1.rar 

 

 

 

 

 

 

Поради

вчителя – логопеда батькам майбутніх першокласників

1.  Розмовляйте з малюком під час всіх видів діяльності, таких як приготування їжі, прибирання, гра, прогулянка і т.п.

Говорить про те, що ви робите, бачите, що робить дитина, що роблять інші люди і що бачить ваша дитина.

2.  Спонукайте дитину до звуконаслідування, промовляння   правильних слів.

3. У власному мовленні будьте зразком для дитини. Вживайте всі частини мови, емоційно та інтонаційно забарвлюйте мовлення. 

4. У розмові з дитиною називайте якнайбільше предметів.

5. Заохочуйте прагнення дитини задавати питання.

6. Ваші пояснення повинні бути простими і зрозумілими.

7. Коли дитина з вами спілкується, слухайте її уважно, будьте терплячі.

8. Не скупіться на винагороду – похвалу і поцілунок.

9. Кожен день читайте дитині книжки з яскравими малюнками, пропонуйте переказати почуте.

10. Більше залучайте дитину до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, загадки, скоромовки, вірші.

11. Розвивайте дрібну моторику пальців рук. Приділіть значну увагу пальчиковій гімнастиці.

Надавайте можливість дітям самостійно вчитися шнурувати черевики, застібувати ґудзики, липучки, кнопки.

12. Малюйте разом з дітьми, ліпіть з пластиліну фігурки, складайте пазли і мозаїку.

13. Не позбавляйте дитину спілкування з однолітками та старшими дітьми.

14. Ні в якому разі не повторяйте неправильну вимову дитини!

15. Не можна карати дитину за те, що вона не в змозі виконати завдання стосовно мовлення.

16. Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес — найкраща з мотивацій.

 17. Обов'язково робіть  гімнастику для руки:

•  випрямити кисть руки і по черзі притискати підмізинний палець до мізинця, середній — до вказівного;

•  випрямити кисть, щільно стиснути пальці й повільно притискати їх спочатку до третіх суглобів, потім до площини долоні;

•  долоньку прикласти до столу і по черзі згинати середні, вказівні, великий пальці, інші пальці при цьому повинні поступово підніматися вгору;

•  пальці розімкнути якомога ширше й повільно зімкнути їх;

•  стиснути пальці в кулак і обертати кисть у різних напрямках;

•  долоньку покласти на стіл, піднімати пальці по черзі, повторити у зворотній послідовності;

•  затиснути ручку середнім і вказівним пальцем, згинати й розгинати ці пальці, стежити, щоб ручка не опускалася нижче великого пальця;

•  однією рукою зібрати в кулак 10-15 олівців, що лежать на столі, беручи їх по одному, потім так само по одному покласти олівці на стіл;

•  затиснути ручку другими фалангами вказівного й середнього пальців і робити «кроки» по поверхні стола.

 

Як розвинути дрібну мускулатуру руки дитини?

•  Розминати пальцями тісто, глину, пластилін, м'яти поролонові кульки, губку.

•  Катати по черзі кожним пальцем дрібні намистини, камінчики, кульки.

•  Ляскати в долоні тихо, голосно, в різному темпі.

•  Нанизувати намистини, ґудзички на нитки.

•  Зав'язувати вузли на товстій і тонкій вірьовках і шнурках.

•  Заводити будильник, іграшки ключиком.

•  Штрихувати, малювати, розфарбовувати олівцем, крейдою, фарбами, ручкою і так далі.

•  Різати ножицями.

•  Конструювати з паперу (орігамі), шити, вишивати, в'язати.

•  Робити пальчикову гімнастику.

•  Малювати узори по клітинках в зошиті.

•  Займатися на домашньому стадіоні і снарядах, де потрібний захват пальцями (кільця, щаблина та інші).

 

Успіхів вам, шановні дорослі, у відповідальній справі - підготовці дитини до школи.

 


 

Консультація "Можливості застосування казкотерапії в процесі фізичного виховання й оздоровлення дошкільників з особливими освітніми потребами" /mozhlivosti_zastosuvannja_kazkoterapiji_v_procesi_.docx

Пошук

ПротиДій

2018 рік

Проект

Анонс