Среда
21.08.2019
15:13
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯСЛА-САДОК КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №1 "ДЮЙМОВОЧКА"
 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Портал освітян

Анонс

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу

Головна » Файли » Мої файли

Конспект ігрового заняття з правового виховання "ЗАХИСТ ПРАВ КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ"
13.10.2014, 20:23

Мета: учити помічати соціальну несправедливість щодо казкових героїв, поєднуючи із реальним  винаходженням рішень.

Формувати вміння складати та пояснювати про  право  на любов і турботу, права на житло,  освіту. Розвивати пояснювальне мовлення, уміння фантазувати, творче мислення. Виховувати почуття гідності, бажання допомогти іншим, права яких порушують, або намагаються це зробити злі сили.

Ключове  слово: право.

Форма проведення: маршрутна гра.

Обладнання гри: ігрове поле із зображенням героїв казок, фішки – бейджики та елементи костюмів6 будівельника, міліціонера, рятувальника, лікаря та інші.

Опис гри:

 Вихователь, використовуючи казкову ситуацію, уводить дітей в гру: "В одному чарівному царстві жили казкові герої – добрі і злі літні,  молоді та зовсім юні. Один добрий чарівник, який відвідав цю країну, побажав, щоб усі казкові історії закінчувалися по – іншому, не так, як у казці. Але всі історії, як і казки, також мають завершуватися щасливо! Щоб виконати це побажання, чарівникові потрібні помічники: лікар, рятувальник, міліціонер, будівельник. А ви, діти, хочете допомогти чарівникові й придумати казку на новий лад?"

 Перед дітьми розкладуються бейджики, перевернуті зображенням (умовною позначкою) донизу. Гравці беруть по одному бейджику, кому який дістанеться.

Кількість гравців – необмежена.

За допомогою лічилки визначається черговість ходів.

Хід гри:

Діти по черзі "роблять кроки за маршрутом казкового поля.

 Просунувшись на один крок уперед, малюк повинен:

  • назвати героя казки, поруч із яким зупинився;
  • визначити, у чому в казці було порушено права героя;
  • висловити свою думку, як він може допомогти героєві, виступаючи в певній ролі. (Наприклад, будівельник може спорудити Зайчикові хатку, міліціонер – пригрозити Вовкові ..)

 В останньому завданні важливим є не дотримання конкретного сюжету, а розмірковування про те, як можна допомогти героєві. При цьому необхідні корективи вихователя в разі агресивних висловлювань гравців на адресу негативних персонажів.

Вихователь нагадує, що допомога доброго  чарівника полягає в хороших справах і до тог о ж кінець  казки має бути позитивним. Виграє той, хто швидше за всіх прийде до фінішу і при цьому виконає сі завдання в казкових ситуаціях (назве ім'я героя, визначить, яке право порушене, і висловить позитивні пропозиції щодо надання допомоги).

Творче домашнє завдання: самостійно намалювати когось із казкових героїв.

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Діти
Переглядів: 2171 | Завантажень: 88 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

...

Проект

Ми у соцмережах